Virtuální operátor Žlutá simka využívá síť mobilního operátora Vodafone.
Mobilní operátor Žlutá simka
- Volejte výhodně po celé Evropě.
- Není problém mít více SIM karet k jedné smlouvě.
- Nečekejte na zítřek, objednejte si Žlutou simku ještě dnes.
Hlavní výhody Žluté simky
Vyzkoušení služeb
Služby si můžete nejdříve vyzkoušet a až poté objednat přenos čísla.
Kompletně bez závazku
Všechny smlouvy jsou bez závazku s výpovědní dobou 2 měsíce.
Tarif na míru
Tarif si můžete sestavit na míru svým potřebám.
Ptáte se nás
Máte otázky? Od toho tu jsme
Jakou síť využÍvá operátor Žlutá simka?
Je možné k operátorovi Žlutá simka přejít se svým stávajícím číslem?
Ano, bez problému. Přenos čísla trvá 4 dny a je zcela zdarma.
Kdy mi začne SIM karta od Žluté simky fungovat?
Jakmile si objednáte tarif, přijde Vám od operátora Žlutá simka e-mail s prosbou o kontrolu zadaných údajů. Pár dní na to vám na poštu přijdou smlouvy k podpisu, SIM karta a také zálohová faktura na jeden měsíc. Fakturu je třeba zaplatit, smlouvy podepsat a následně zaslat zpět na adresu operátora. Poté se nová SIM karta aktivuje, případně začne 4denní proces přenosu.
Jak si u operátora Žlutá simka nastavím své služby?
K tomu slouží internetová samoobsluha. Jejím prostřednictvím si můžete zkontrolovat volné a spotřebované minuty i SMS, aktuální útratu, nastavit některé funkce a objednat doplňkové balíčky. Vstup do samoobsluhy najdete v sekci Dokumenty ke stažení.
Má operátor Žlutá simka zákaznickou podporu, na kterou se mohu obrátit?
Ano, zákaznická podpora je je na příjmu od pondělí do pátku od 9 do 16 hodin na čísle: 274 860 600. Svůj dotaz případně připomínku můžete poslat také na e-mail: info@zlutasimka.cz.
Nenašli jste odpověď?
Napište nám – a my hned odpovíme.