Kód banky 6100 (Equa Bank)

Kód banky 6100 patřil Equa Bank. Ta se ovšem v listopadu 2022 spojila s Raiffeisenbank a kvůli tomu všechny klientské účty od Equa Bank přešly pod kód Raiffeisenbank 5500.

Srovnejte si běžné účty

Základní informace o Equa Bank

Equa Bank se zrodila z finanční skupiny, která byla založena už v roce 1993. Před sloučením s Raiffeisenbank měla okolo 500 000 klientů a asi 60 poboček. Pracovalo pro ni asi 600 zaměstnanců.

V lednu 2022 došlo ke spojení obou bank, od října 2022 bylo možné zakládat si účty v Equa Bank už jen s kódem banky 5500 (Raiffeisenbank). 14. listopadu 2022 došlo k úplnému zániku Equa Bank a jejímu přejmenování na Raiffeisenbank. Kód banky 6100 platil ale až do 30. června 2023 – pak se i ten změnil na 5500.

Potřebujete-li znát další platné kódy bank, najdete je v našem přehledu bankovních kódů.

Hledáte-li nejlepší běžný účet, navštivte naše srovnání běžných účtů

Proměna internetového bankovnictví z aplikace Equa Bank na Raiffeisen bankovnictví

Podobně, jako se stala z Equa Bank Raiffeisen, proměnilo se také původní internetové bankovnictví. Z mobilní aplikace Equa Bank se stala smartbanking aplikace Raiffeisen bankovnictví.

Klienti Equa Bank mohli aplikaci i internetové bankovnictví své banky používat až do 14. listopadu 2022. V ten den se klientům v mobilní aplikaci objevilo avízo, že došlo k přejmenování na Raiffeisenbank a byli odkázáni na změnu smartbankingu. Nově začali používat mobilní aplikaci Raiffeisen bankovnictví.

Skrze mobilní aplikaci můžete odesílat platby, zadávat trvalé příkazy a inkasa a mít dokonalý přehled o svém osobním účtu. Spravovat v ní můžete i svůj spořicí účet a vidíte i jeho úrokovou sazbu. A provádět můžete také QR platby.

Do smartbankingu Raiffeisenbank se přihlašujete s pomocí RB klíče nebo prostřednictvím otisku prstu a skenu obličeje.

Součástí smartbankingu Raiffeisenbank jsou i veškeré smlouvy a dokumenty, které jste od banky v minulosti obdrželi.

Porovnejte si běžné účty

Stručná historie Equa Bank

Equa Bank fungovala bezmála 30 let. Vznikla už v roce 1993 jako finanční skupina a nesla tehdy název IC Banka. S jejím vznikem byl spojen bývalý politik Marián Čalfa, který ji založil spolu s investorem z Malajsie.

V roce 2007 došlo k prodeji IC banky italským investorům a změnila se na Banco Popolare. Jejím dalším majitelem se vzápětí stala finanční skupina AnaCap Financial Partners a banka dostala opět nové jméno – Equa Bank.

V lednu 2021 ji koupila skupina Raiffeisenbank International a sloučení bank nastalo o rok později. Tím došlo k přeměně z Equa Bank na Raiffeisen

Srovnejte si spořicí účty

Ptáte se nás

Přečtěte si odpovědi na nejčastější otázky.

Ceníky služeb od Raiffeisenbank najdete na tomto odkazu

Do osobního i firemního internetového bankovnictví Raiffeisenbank se můžete přihlásit, když vložíte do prohlížeče tento odkaz: https://www.rb.cz/vstup-na-ucet

Mapu poboček a bankomatů RB najdete na tomto odkazu

Dne 14. listopadu 2022 se Equa bank spojila s Raiffeisenbank a veškeré služby jsou tak poskytovány pod značkou Raiffeisenbank. Všechny produkty i nadále fungují tak, jako doposud, a to včetně výhodných podmínek spoření, online poskytování bankovních půjček atd.  

Stačí vám občanský průkaz. Samozřejmě vám také musí být alespoň 18 let.

Sjednání hypotéky dnes probíhá daleko rychleji a jednodušeji, než si  možná myslíte. 

1. Výpočet hypotéky

Dříve než o hypotéce začnete uvažovat, udělejte si orientační výpočet v kalkulačce hypoték. Díky kalkulačce budete mít představu o tom, kolik peněz vám banka půjčí a za jakých podmínek. 

2. Osobní schůzka

Pokud už budete rozhodnutí o tom, že hypotéku chcete, stačí zavolat nebo přijít do hypotečního centra Raiffeisenbank. Tam si vás vezme do péče hypoteční specialista, který s vámi projde parametry hypotéky a udělá vám nabídku hypotéky na míru. Úrokovou sazbu, kterou na pobočce dostanete, vám banka garantuje po dobu 30 dní. Máte tedy dostatek času si vše rozmyslet a sehnat si všechny potřebné dokumenty.

3. Žádost o hypotéku

Dalším krokem je předání žádosti o hypotéku a dokumentů, které jsou k ní potřeba. Jde o:

  • dokumenty k zajištění úvěru, 
  • poklady k příjmům,
  • doklady totožnosti,
  • podklady k jednotlivým účelům hypotéky.

Všechny dokumenty můžete poslat elektronicky. Není nutné je na pobočku nosit fyzicky.

4. Schválení a podpis smlouvy

Jestli vaši hypotéku schválili nebo ne se dozvíte už do 3 dnů. Pokud je vše v pořádku, banka vám pošle návrh smlouvy a domluví se s vámi na podpisu smlouvy. Smlouvu můžete podepsat osobně v hypotečním centru nebo také elektronicky prostřednictvím internetového bankovnictví.

5. Čerpání hypotéky

Po dodání všech dokumentů přichází na řadu ta nejdůležitější část – čerpání peněz. Dostat je můžete jednorázově na účet, nebo je čerpat po částech.

Nenašli jste odpověď?

Napište nám – a my hned odpovíme.

Poslat zprávu

Na každé koruně záleží. Pomůžeme vám, abyste nemuseli platit ani jednu navíc.

Spojte se s námi
Tel: (+420)
226 289 029

Po–Pá: 9–17 h

© Copyright 2010–2024 Ušetřeno.cz s.r.o.