Díky online zákaznickým portálům nemusíte volat nebo chodit na pobočku dodavatele kvůli každé faktuře nebo změně záloh. Vše vyřídíte z pohodlí domova. Od roku 2024 tyto online služby zpřístupnila i společnost EP Energy Trading, a.s. (EPET). Podívejme se nejen na to, jak si přes portál stáhnout vyúčtování EPET.
Co umí zákaznický portál EPET?
Společnost EPET zprovoznila portál v létě 2024 a od té doby se mohou všichni zákazníci přihlásit do jednoduchého online prostředí, ve kterém mají přehled o svých energiích. Zákaznický portál umí spoustu věcí, které vám pomohou se zorientovat ve vaší spotřebě a platbách za elektřinu i plyn.
Co vyřídíte přes portál EPET?
- Změníte zálohy
- Zadáte průběžný samoodečet
- Zjistíte odhad nedoplatků nebo přeplatků
- Stáhnete jednotlivá vyúčtování
Jak se registrovat a přihlásit do portálu?
Přihlášení do portálu probíhá nejdříve pomocí registrace, při které využijete svůj e-mail. Nastavit si můžete vlastní heslo. Pak už se stačí jen přihlásit kdykoliv potřebujete a využívat výhod zákaznického portálu.
Registrace a přihlášení je určeno pro všechny zákazníky společnosti EPET a je samozřejmě zdarma.