Asistenční služba do zahraničí je součástí cestovního pojištění, která vám poskytne pomoc v případě nouze. Česky hovořící pracovníci asistenční linky jsou vám k dispozici 24/7 a poskytnou vám rady, jak postupovat, když při vašem pobytu dojde k pojistné události.
Asistenční služba na cesty do zahraničí
Asistenční služba je součástí cestovního pojištění, která vám poskytne pomoc v zahraničí. Česky hovořící pracovníci asistenční linky jsou vám k dispozici 24/7 a poskytnou vám rady, jak postupovat, když při vašem pobytu dojde k pojistné události.
Výhody asistenční služby v zahraničí
Nonstop asistence
U většiny pojišťoven jsou vám na asistenční lince k dispozici proškolení operátoři. A to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Vždy v češtině
Všichni operátoři mluví česky. Nemusíte se tedy bát jazykové bariéry nebo nedorozumění.
Pomoc v nouzi
Asistenční službu vám pomohou v nejrůznějších situacích – při zdravotních problémech, zpožděném letu, ztrátě zavazadel atd.
Co je to asistenční služba v zahraničí?
Asistenční služba do zahraničí vám poskytne telefonickou pomoc v českém jazyce 24/7 pro případ nouzové situace. Kontakt na asistenční linku najdete na asistenční kartičce, kterou obdržíte po uzavření smlouvy. Tuto kartičku noste vždy při sobě – kromě telefonního čísla obsahuje také číslo pojistné smlouvy, kterým se budete asistenční službě prokazovat.
Součástí služeb bývá i poskytování turistických informací či lifestyle asistence pro kulturní, sportovní a zábavní aktivity, kdy vám pracovníci linky zajistí třeba rezervaci vstupenek.
Co zahrnuje asistenční služba v zahraničí?
Základ asistenčních služeb bývá u různých pojišťoven cestovního pojištění velmi podobný. V některých částech, položkách a službách se ovšem mohou drobně odlišovat. Přesné informace vždy najdete v pojistných podmínkách dané smlouvy.
Mezi situace, kdy je možné linku kontaktovat obvykle patří:
- potřebujete podstoupit ošetření v nemocnici (v případě úrazu či nemoci),
- byli jste hospitalizováni,
- potřebujete se předčasně vrátit do ČR nebo zařídit repatriaci,
- zpozdil se vám let,
- ztratili jste zavazadla,
- způsobili jste škodu,
- potřebujete radu právníka nebo pomoc tlumočníka.
Jak funguje asistenční služba v zahraničí?
Fungování asistenční služby je velmi jednoduché. Její telefonní číslo najdete na asistenční kartičce, kterou jste dostali k pojistné smlouvě. Ideálně si ho pro jistotu ještě před odjezdem uložte do svého telefonu, stejně jako číslo vaší pojistné smlouvy.
Kontaktování asistenční linky
V případě potřeby zavolejte svou asistenční službu. Budete spojeni s proškoleným, česky hovořícím operátorem, který je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Poskytne vám rady, jak v dané situaci dále postupovat a samozřejmě s vámi bude v kontaktu až do vyřešení celé situace. Důležité je operátorovi sdělit co nejvíce informací tak, aby vám poskytl nejoptimálnější pomoc.
Kontakty na asistenční službu v zahraničí
Asistenční linku kontaktujte dle pojišťovny, u které máte uzavřeno své cestovní pojištění.
Pojišťovna | Název asistenční služby | Kontakt ze zahraničí |
---|---|---|
Allianz | Mondial Assistance | + 420 241 170 000 |
Generali | Europe Assistance | + 420 221 586 549 |
ČSOB | vlastní asistenční služba | + 420 222 803 442 |
ČPP | Global Assistance | + 420 266 799 788 |
UNIQA | vlastní asistenční služba | + 420 272 101 020 |
Kooperativa | Global Assistance | + 420 266 799 779 |
(Aktualizování 22. 07. 2024)
Ptáte se nás
Přečtěte si odpovědi na nejčastější otázky.
Co je to asistenční služba do zahraničí?
Jak funguje asistenční služba do zahraničí?
V případě pojistné události zavoláte na telefonní číslo vaší asistenční služby. Budete spojení s česky hovořícím operátorem, který vám poskytne odpovídající rady a vyřeší s vámi celou záležitost od začátku do konce.
Jak kontaktovat asistenční službu v zahraničí?
Stačí zavolat na telefonní číslo, které najdete na vaší asistenční kartičce. Raději si ho před odjezdem do zahraničí uložte do telefonu spolu s číslem vaší pojistné smlouvy, kterým se budete operátorovi prokazovat.
Kdy můžu využít asistenční službu v zahraničí?
V případě pojistné události, když budete potřebovat pomoct. Může se jednat například o lékařské ošetření, hospitalizaci, zpoždění letu, ztrátu zavazadel, potřebu tlumočníka či právníka. Přesný rozsah možností najdete v pojistných podmínkách smlouvy vašeho cestovního pojištění.
Nenašli jste odpověď?
Napište nám – a my hned odpovíme.